Julklappar

Igår var det mini jul med tjejerna, som jag skrev i ett inlägg. Nu kommer bild på allt. Är jätte glad över allt. Tidiga julklappar! På måndag och tisdag blir det julklapps utdelning och mys med släkten.

Lovisa - fot smycke. Jätte fint, pryder min fotled just nu. Kommer användas jätte flitigt i sommras. TACK!

Elin - Bad bomb. Luktar sjukt gott. Kommer användas nu i vinter, perfekt. TACK!

Emelie - Ram med JB i. Är så sjukt glad. Nu pryder den mitt skrivbord. Varje gång jag vaknar kommer jag se honom och vakna med ett leende på läpparna. TACK!

Saga - En pärla, alla fick varsitt. Det symboliserar vänskapen mellan alla oss. Väldigt bettydelse fullt. TACK!

Disa - Örhängen. Jätte fina, älskar dom. De kommer användas flitigt. TACK!

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0