Jul helgen

Det var ganska länge sedan jag bloggade. Men nu under jul helgen har jag inte haft tid. Ska berätta om min jul i korta drag, ska iallafall försöka kort fatta mig.

Julafton: Vaknade och hade mys med familjen och öppnade en julklapp. Sedan fixade jag mig och vid 13 så åkte vi till kusinerna på pappas sida för att fira jul. Där blev det jul lunch/middag, Kalle anka och julklapps utdelning.

Juldagen: Tog det lugnt hela morgonen och kollade på Gossip Girl. Vid halv tre så gick vi till några i släkten för att få julklappar och mysa lite. Där träffade vi kusinerna på mammas sida. Sedan vid fyra gick vi till mormor och morfar tsm med kusinerna. Där åt vi julbord IGEN. Sedan åt vi efterrätt och öppnade julklappar. Fick höra lite skvaller från gårdagen. Så jag var nöjd att jag inte var hos m & m på julafton...

Annandag jul: Drog till Skärholmen tidigt. Det var sjukt mkt folk. Så jag fick inte med mig så mkt. Ett par skit snygga klackar blev dagens ända köp. Sedan vidare till Heron, där åt vi lunch och kollar på Hunter men det fanns tyvärr inga. Bilder på alla julklappar kommer i ett annat inlägg....

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0